dimarts, 6 d’abril del 2010

ETS UN BON DETECTIU? 9


SETMANA DEL 6 AL 9 D´ABRIL

ADULTS

El seu nom verdader és Maria Anna Sofia Cecilia Kalogeropoulos. Va néixer a Nova York al 1923 i va morir a París l´any 1977 d´un atac de cor. Ha interpretat nombrosos personatges: Tosca, Leonora, Turandot, Aída...


La seva veu va ser i serà una de les millors del món de la lírica.


Saps qui es?_______________________________________

JUVENIL

Visc a la riba del Mississipi, el riu que em permet fugir. I de que fujo? Us preguntareu. Doncs de l´educació que vol donar-me la vídua Douglas.

Crec que el color de la pell no hauria de tenir res a veure amb la llibertat de les persones.

El meu pare és blanc, però les seves borratxeres em fan més por que una pedregada.

Els meus millors amics són el Jim i un noi de la meva edat, crec...

Saps qui sóc?______________________________________

Aquesta és la la penúltima setmana de joc. Recorda que per a participar al concurs hauràs de tenir totes les respostes correctament contestades. Per participar virtualment entra aquí: