dijous, 1 d’abril del 2010

ETS UN BON DETECTIU? 8


SETMANA DEL 22 AL 26 DE MARÇ

JUVENIL


Llamps i trons i calamarsa! Jo no em sé explicar gaire bé. Sóc un capità de la marina mercant que ara visc retirat a Moulinsart gràcies a l´herència d´un corsari.

Diuen que deixo anar les paraulotes més recargolades que no hi ha hagut mai al món del còmic. No estic fet per rumiar jo.

Tinc el cabell i la barba negres, com el vestit. I porto un jersei de coll alt blau molt sofert.

Saps qui sóc?______________________________________

ADULTS


Ha conegut la censura, les prohibicions, l'exili professional i la malaltia greu. Ha hagut d'entendre's amb l'èxit, ha omplert un Camp Nou, ha viscut milers i milers de nits el trasbals emocional de donar-ho tot a l'escenari, i fer un bis, i un altre i un altre. Va néixer a Girona i va viure la seva infància en un poblet del Baix Empordà. Les seves cançons han servit de bandera. Enamorat de la Mediterrània i els poemes de Miquel Martí i Pol. Fa poc es va retirar dels escenaris. I es dedica entre altres coses al cultiu de la vinya.

Saps qui és aquest músic?_____________________________

La setmana del 29 de març al 5 de d´abril, els detectius poden fer vacances. Així que no hi haurà personatges per a descobrir. Tornarem a començar a partir del 6 i entrarem a la recta final. Només ens quedaran 2 personatges per desenmascarar. Si hi ha algú a qui li falti alguna setmana, l´avisarem. Recordeu que per entrar al concurs s´han de tenir tots els personatges correctament endevinats.

BONA PASQUA PER A TOTHOM!