dimarts, 2 de febrer del 2010

ETS UN BON DETECTIU?


Aquest és el nom del joc que comença aquesta setmana i acaba  la setmana del 12 al 16 d´abril. Just abans de Sant Jordi. I ara us preguntareu en què consisteix. Bé, doncs és ben senzill. Només cal endevinar els personatges que us anirem dient cada setmana seguint un conjunt de pistes.
Hi ha 3 categories:

 INFANTIL dels 4 als 10 anys
JUVENIL dels 11 als 14 anys
ADULT dels 15 als 99

Podeu recollir les pistes a la Biblioteca o bé seguint el bloc, on cada setmana penjarem els enigmes. També podeu participar virtualment enviant les vostres respostes al correu enigmabiblioteca@gmail.com  sense descuidar-vos d´escriure el vostre nom i l´edat.

Comencem?

JUVENIL  Setmana de l´1 al 5 de febrer.

Sóc una nena de casa bona, tinc una germana més gran que jo i visc a Anglaterra. Adoro passejar perla vora del riu i veure món. Un dia, mentres llegia tranquila sota un arbre, em vaig endormiscar i allà van començar les meves aventures.

El meu autor diu que, per damunt de tot, sóc molt curiosa.

Procuro anar neta i polida, amb un davantalet per tal de no embrutar-me el vestit. I no us sabriadir si sóc alta o baixa, perquè tot depèn del xarop que prenc. No m´agraden gaire els jocs de cartes i no crec que els somriures puguin anar sols pel món, apareixent i desaparexent.

I ara pensa, qui sóc?____________________________


ADULT Setmana de l´1 al 5 de febrer

Va començar estudiant dret, però es veu que allò no era la passió de la seva vida i va canviar-ho per l´antropologia. Va conviure amb els pigmeus i va tornar amb una pila d´històries per explicar. No té la pell freda, ni ha vist mai a Pandora, però té diversos tristos tràngols què et fan pensar.




Podries dir qui es aquest personatge?____________________________

Bé, aquests són els personatges per aquesta setmana. Els infantils? Al bloc Petits grans usuaris.