dilluns, 2 de febrer del 2026

FEBRER DE 2026

 Comencem el mes de febrer amb pluja després de venir d'un gener més plujós i ventós encara. Estem a l'hivern i això és el temps que toca!

Les biblioteques són un dels millors llocs per guardar-nos de les inclemències del temps i per ampliar el nostre cercle de coneixements.

Aquí us deixem les coses que hem preparat per aquest mes:

Tenim 4 sessions de Clubs de Lectura en família on els infants han de venir acompanyats del pare, la mare, els avis o algú de la família adult. Els contes que es treballaran estan adreçats a criatures de 4, 5 i 6 anys i tractaran temàtiques diverses.
Com que les places són limitades, és molt important que a l'apuntar-se es procuri venir a totes les sessions, o si veiem que no podem, alliberar la plaça perquè algú altre la pugui aprofitar.

També tindrem la sessió de Club de Lectura d'adults  a la Biblioteca Miramar el divendres dia 20 de febrer.


 

 

Al 23 de febrer  a la Biblioteca Joan Miró hi haurà una sessió de cine fòrum on explica la història d'un empleat de la NASA que va filtrar milers de documents classificats a la premsa.


 Per consultar les activitats infantils, punxeu a la dreta al blog:

Petis, grans usuaris.